تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردین 1399 - 23:56
کد خبر : 56680

نماینده مردم رشت در مجلس: اثرات آموزش‌های دوگانه در سال تحصیلی بعد مشخص خواهد شد

نماینده مردم رشت در مجلس: اثرات آموزش‌های دوگانه در سال تحصیلی بعد مشخص خواهد شد

جارستان: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عضویت ۲۶ درصدی دانش‌آموزان در شبکه شاد، گفت: اثرات آموزش‌های دوگانه در سال تحصیلی بعد مشخص خواهد شد زیرا این آموزش‌ها نمی‌تواند برای تمام دانش‌آموزان اقناع کننده باشد و دانش‌آموزان مناطق محروم بسیار آسیب خواهند دید. جبار کوچکی‌نژاد در جلسه شورای آموزش و پرورش

جارستان: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عضویت ۲۶ درصدی دانش‌آموزان در شبکه شاد، گفت: اثرات آموزش‌های دوگانه در سال تحصیلی بعد مشخص خواهد شد زیرا این آموزش‌ها نمی‌تواند برای تمام دانش‌آموزان اقناع کننده باشد و دانش‌آموزان مناطق محروم بسیار آسیب خواهند دید.

جبار کوچکی‌نژاد در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان با اشاره به پرداخت ۹۰ درصد مطالبات فرهنگیان در سال گذشته، اظهار کرد: طرح «رتبه بندی معلمان» مغفول مانده و اعتراضی است که مورد مطالبه فرهنگیان بوده و تا زمانی که رتبه بندی قانون نشود، در دولت‌ها سرگردان می‌ماند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: هفته اخیر طرح دو فوریتی طرح رتبه‌بندی فرهنگیان امضا شده، در سند تحول بنیادین هم دولت ملزم به اجرای آن شده و براساس قانون دولت موظف است که طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را اجرایی کند.

نماینده مردم رشت در مجلس با انتقاد از عدم پیشرفت پروژه احداث سالن ۱۰۰۰ نفره آموزش و پرورش گیلان در رشت، گفت: در سال ۹۸ میزان اعتبارات عمرانی آموزش و پروش ۳.۷ بودجه بود که انتظار می‌رود این مبلغ افزایش یابد.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی آمادگی دارد در استان شعبه‌ای احداث کند، ادامه داد: با این وجود اما هنوز در استان مصوبات آن اجرایی نشده که انتظار می‌رود در این راستا اقدامات لازم انجام گیرد.

کوچکی‌نژاد با اشاره به عضویت ۲۶ درصدی دانش‌آموزان در شبکه شاد، گفت: این دانش‌آموزان اغلب در مناطق شهری ساکن هستند که توانایی برخورداری از امکانات و فضای مجازی را دارند، در حالیکه دانش‌آموزان مناطق محروم به دلیل عدم تمکن مالی یا عدم زیرساخت‌های ارتباطی توانایی عضویت در شبکه شاد را ندارند.

نماینده مردم رشت در مجلس بیان کرد: اثرات آموزش‌های دوگانه در سال تحصیلی بعد مشخص خواهد شد زیرا این آموزش‌ها نمی‌تواند برای تمام دانش‌آموزان اقناع کننده باشد و دانش‌آموزان مناطق محروم بسیار آسیب خواهند دید./ ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.